bizimgofret yanlış anlamayın dediğimi sakn, sinirli birimisinizdir veya bebeğiniz bağırdığınız anınızı duydu gördü mü? taklit ediyor olabilir.
sesinin farkına varıp devamlı yapıyor olabilir.
öyle olduğunda tepki vermeyin.
yada hemen kucağınıza alıp ay ay ağlamışmı kuzum vs girmeyin. çünkü bebekler zekidir💪🏻 aa bağırınca annem kucağına alıyoru idrak edip devamlınyapar.
benim 3 aylıkken öyle yapıyordu düşün.
yanına gidiyodum, aa annecim o nasıl bağırmak öyle hiç hoş değil, diyip gülüyodum. az bağırıyodu yine, sonra baktı kimseden tık yok susuyodu😁