Merhaba anneler
30 günlük kızım isilik oldu önce yanaklarında başladı sonra bütün yüzünü ve göğsünü sardı şampuanın(mustela) alerji yapabileceğini düşünerek kullanmayı kestik 5 gündür ama hiç gerilemedi hatta çoğalıyo hergün duş aldırıyorum sadece zıbınla duruyo evin içinde ne yapabilirim?