Arascan öyle demişti ebemiz,kuvvetli saçlar çıkıyor demişti. ilk evladımda saçı yoktu 1 yaşına kadar minnacıktı. saçı çıkmaz diyodu çevremdekiler.
bi hemşire hiç unutmuyorum demiştiki, geç çıkıcak ama sık ve çok olucak bak bana demişti bende böyleymişim demişti. 2 yaşından beri saçlarını görsen peruk gibi kıvırcık yapma☺️