Emiri Oglum 2 buçuk aylık balgam atamıyor ögürüp duruyor korkuyorum yatırmaya başında öyle bekliyorum öksürüyor bide yatmadan önce elma kabugu ile ayva yapragı kaynatıp 2 çay kaşıgı verdim
Arslaninannesi Emiri hic beklemeden doktora götürün ciğerine indiyse sonuç kötü olur biz 1 aydır hastayız hava verdiler her gün yapıyorum
bebisimbenm Emiri canm iki saate bir serum fizyolik yap burnuna açılsın..ben oğluma yapinca kusarak atıyor yani çok iyi geliyor sürekli şekilde oma devam et
Selensahins Yüzüstü yatırsanız acaba boğazına kaçma ihtimalini azaltsanız. Benim oğlum 4ay7 günlük neredeyse 20 günlük olduğundan beri yüzüstü yatıyor
Emiri bebisimbenm yapıyorum canım buda kusacak gibi oluyor hemen dönderip sırtına yavaşça vuruyorum atsın balgamı diye bakalım inşallah bişey çıkmaz Doktor a götürüyorum