Ftm-ynr Çok şiddetli diş ağrısı çekiyorum ve parol mümkün değil o ağrıyı geçirmiyo doktorum arveles verdi emzirebilirsin dedi ama ben bebeğe zararı olur diye çok korkuyorum 😔😔
Selinsu1 Ftm-ynr arveles kullanilmaz emzirirken diye biliyorum ben olsam riske atmam agri cekerim yada emzirmem bilemedim simdi
Namee16 Ftm-ynr ben bir hafta çektim o ağrıyı.parol verdi bide antibiyotik.dun de çektirdim kurtuldum çok şükür
Deletedmom381 Ftm-ynr sezaryen sonrası arveles vermişti doktorum , emziriyordum da.. siz gene doktorunuza danışmadan kullanmayın, belki antibiyotik kullanmanız gerekebilir. Boş yere agri kesici de kullanmayın derim