Kaanefe_ Emzik kaç aylıkken kullanılır yeni dogdu bebegm azına veriyom bazenleri hatamı ediyorum 13günlük bebegm
Myasmin Kaanefe_ Doğduğunda hastanede tutmuştu 4gün küvezde kaldı eve geldiğinde tutmuyordu ,3ay 21günlük hala tutmuyor 🤷🏼♀️
Gzrilknur Songulkaya ümidini kaybetme😅 ben 4 buçuk aya kadar hergün denedim tutmadı. Ne olduysa 4 buçuk aylıkken tutmaya başladı. Şimdi 5 ay 28 günlük. 0-6 ay emzik kullanıyor. Büyüğünü almaya cesaret im yok. Bi yaşa kadar kullansa yeter zaten 🥰👌
Songulkaya Gzrilknur Arada bi umutla veriyorum zaten 😁 biberonu iyi tutuyor acaba ucu yuvarlak emzik versem tutar mı
Gzrilknur Songulkaya evet emziğe göre de değişiyor. Bizimki phlips avent ultra. Başlığı değişik. Ondan tutuyor