Kaanefe_ ben 2 gün kullandım sadece bebeğimi rahatsız etti gibi hissettim içmedim. Ama doktora sorduğumda bişey olmaz dedi. Zaten koyu kıvamlı bi şerbet gibi aşşırı tatlı. içebilirsin. Bağırsaklarını anında çalıştırıyor ama tuvalete çıkma isteği gelmedi bende. Önce lavman yapıp sonra dene istersen daha etkili sonuç alırsın