RabiAsya A_y_can34 ben veriyordum hiç dökmedim bir rahatsızlıkta olmadı kızımda. Ah ah şimdi o kadar sütüm yok mamayla besliyorum daha çok. Özledim o akan atletimin sırılsıklam olduğu günleri. Gözyaşım pıt 😥
BhrKrmn A_y_can34 çok uzun süre tutmadım ben zaten ilk zamanlar sütün bol oluyor devamlı akıyor birikmeden kaşıkla verirdim hemen bir sıkıntı yaşamadık şükür 🙏
A_y_can34 RabiAsya ay artar inşallah canım kaç aylık bebeğin emzirmeyi azalttigin için mi neden o kadar yok artik
RabiAsya A_y_can34 Bebeğim prematüre 33 haftalık doğdu şimdi 5 ay 8 günlük oldu. Yok canım düzenli sağıyordum ama azaldı, sonra azalınca boşladım galiba sağmayı ☹️
A_y_can34 BademsMam evet annelerime sordum onlar da verme dediler döküyorum bende yapacak bir şey yok birini emzirirken diğerinden gelen sütü toplayıp versem ama yenidoğan olduğu için öyle bi vakit gelmiyor uyuyo uyandığında zaten göğüsumden emip uyuyor