mavisimmm20 ya arı mama en tehlikelisi, ek gida surecinde bile içeriği dolayisiyla tavsiye edilmiyor. Benm kizimda 1 ay erken doğdu, 5 bucuk ay anne sütü aldi sdce ( yetersiz olsaydı sdce formul mamayla destaklerdim) 5 bucuk aydan 6 bucuk aya kadar 1 kasik 1 kasik tadim süreci geçirdik, alerjisi varmi yokmu diye. Duzeltilmis ayina gore tam ek gidaya basladim. Vücudunu yormaya, şeker yüklemeye gerek yok