Nesrina Merhaba arkadaşlar, Cumartesi oğlum sünnet olacak.3 saat öncesinde birşey yedirmeyin dediler. Saat başı emen bebek, aç kalınca ağlıyor kıyameti koparıyor. Tavsiyesi olan var mı? Hiç istemiyorum ama en son doyurucu olsun diye mama mı versem yardım lütfen 🙏
ikibebekli_anne Nesrina 7aylik bebeğim sünnet oldu tok getirin dediler bize, zaten narkoz vermiyorlar bebeklere, doyur bence
mer_mer Nesrina emzikle oyalabilirsiniz son beslenmesini dedikleri saatten 15 dk önce bitirin biz kasık fıtığı ameliyatı icin öncesi ve sonrası 10 saat aç kaldık
EmirK Nesrina biz emzikle idare ettik. Tahmin ettiğimiz kadar zor olmadı korkmayın. Bol bol gezdirdik dikkatini dağıttık oyunlar oynadık beklediğimizden kolay atlattık. Açlığa dayanıyorlar merak etmeyin. Şimdiden geçmiş olsun ☺️
Nesrina Yooo ön narkoz diyorlar , balon mu diyorlar yapılacak , iğneyi vs hissetmesin ve hemen işlem bitsin diye 10 dk falan sürüyor ilk oğlumda öyle oldu , bayağı ameliyathaneye gidiyor malesef
mer_mer Nesrina maalesef illa durmaz diyorsanız biz çarşafta sallamıştık dikkati baya dağılıyor öyle deneyebilirsiniz ama kesinlikle kaç saat dedilerse o kdar aç kalsın kusabilir falan kusmuğu kaçmasın ne olur ne olmaz
Begrich Nesrina benim bebeğim de 4 aylıkken sünnet oldu, bir iki gün sıkıntılı geçiyor valla bi tavsiyede bulunamayacağım ama bebekken yaptırmak çok avantajlı öyle düşün.
Nesrina Begrich benim büyük oğlum da bebekken oldu sünnet, aldığım en iyi karardı sünnet etmek ama yıkmıştı ortalığı açlıktan 😁
gozdem006 Nesrina en iyisi klipsli sünnet 10 dk sürüyor hemen iyileşiyor öyle aç tok getirin diyen de yok
FtmYigitim Nesrina ben en son gece 4 de besledim 8 de aldılar ameliyata daha çıktıktan 1 saat falan sonra doyurabildim
gozdem006 Nesrina 2 aylıktı sadece pipisine uyuşturmak için iğne vurdular yarım saat bekledik etki etsin diye ondan sonra klipsi taktılar hemende iyileşti hiç ağlamadı sıkıntı çekmedik
FtmYigitim Nesrina benim oğlum genel anestezi aldı ameliyat olmustu onunla birlikte sünnetini de yaptırdık anesteziyi atarken çok atlıyorlar ağlamak ne kelime korkutmak istemem belki sizinki farkli olur bizim birde ameliyat oldugu icin 2 gün boyunca o ağladı ben ağladım cok zordu ama suan iyiyiz şükür 1 ay olacak