Nurtalib yürüteçle alakası yok canım bebek basmayı öğrenene kadar öyle oluyor benim oğlumda başta parmak ucuyla giderdi kendim kollarından tutup yürütürken de aynıydı ama şimdi 7.5 aylık tam basıyor korkma çevremdeki herkes yürüteçe bindirdi bebeğini hepsinin bebeklerde yürüdü