Merhaba,
Doktorumuzun önerisi ile 6. Aydan sonra sidefer başladık biz içeriği güzel her hangi bir sorunla da karşılaşmadık sağlık ocağı 4. Ayda başlatıyor ama verdikleri damlanın kabızlık yaptığını okudum ben bir çok yerde o yüzden hiç almadım. Doktorumuz anne sütünden faydalandığı için 4. Ayında başlamanın erken olduğunu söyledi. Sizde doktorunuz ile görüşerek tavsiye ettiği ürünü kullanın bence ilerleyen zamanlarda Demir eksikliği çok arttı çocuklarda.