İki bucuk aylık bebegim var burnunu serum fizyolojikle temizleyip aspiratörle temizliyorum ama hırıltısı gecmiyor ve geceleri sanki büyük insan gibi horluyor cocuk doktoruna götürdük birsey yok burnu tıkanıyordur dedi ama sanki bogazında birikiyor burnunu ne kadar temizlesemde hırıltısı gecmiyor geniz eti olabilir mi bu durumla karşılaşan birileri varsa lütfen yardımcı olabilir mi