TugceAna oğlum 10 aylık emziriyorum şükür ama gögüslerim tamda tarif ettiğiniz gibi hele o burusukluk töbe ya rabbim kendimden soguyorum pekte düzelecek gibi değil cok canım sıkılıyor bu duruma nerede yanlıs yaptık acaba emzirirken ilk 3 ay gögüslerim yaraydı sütyen takamadım snrada gevseklik geldi biraz taktım biraz cıkarttım artık düzenli takıyorum ama iş işten geçti snrm ondan olmus olabilir mi yaa 😔