Valla canım ne yaparsan yap o gaz oluyor hafifliyor biraz o kadar yani en azından benim kızım öyle 80 günlük hala sancı var masaj yapıyorum karnına ılık havlu koyuyor emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkar sap simplex ve biogaia damla kullanıyorum bende rezene kimyon içiyorum o kadar bu bir süreç bağırsaklar gelişim aşamasında olduğu için oluyor gazlar