2 buçuk aylık bebeğim var. Normalde kakasını günde 3 4 hatta daha fazla yapan bebeğim vardı. Ama şu son zamanlarda haftayı geçiyor ama kakasını yapmıyor. Doktorlar normal olduğunu söylüyor ama bana normal gelmiyor. Bebeğim çok huzursuz oluyor gün içerisinde. Zeytinyağı ile masaj hareketler bisiklet hareketi herşeyi denedim ama düzene girmedi hala. Zeytinyağı içirme alttan ince şırıngayla verme yapıyorum geçen 8. Günde yaptı. Sütün katıdır belki dediler su da vermeye başladım ama yok hala aynı. Sizde böyle şeyler yaşadınızmı ve nasıl çözdünüz sorunu 😔😔 anne olarak endişelemiyorum