Kumsalim0 Hanımlar ben 6 gün önce normal doğum yaptım ama kasıklarımda ve karnımda ağrılar geçmek bilmiyor acile bile gittim ağrım yüzünden dikiş yerlerim de çok ağrıyor . Bu durumu yaşayan anneler var mı ?
Birbebek34 Kumsalim0 merhaba öncelikle geçmiş olsun 😊 bende 22 gün önce normal doğum yaptım hâlâ da ara ara karın agrım oluyor doktoruma sordum rahim toparlandığı için normaldir dedi istersen parol içebilesin bana doktorum parol yazmıştı 🙏🏻
idil1990 Kumsalim0 gaz olabilirmi normalde kasik karin agrin olmamasi lazim. Dikislerinin agrimasi normal buz koy torbada cok iyi gelicek hem sismesine engel olucak.
Sophie8 Eymensmomm büyük ihtimalle onlarda rahim kendini toparladığı için oluyor. Geçmiş olsun çok 🙏🏻
Eymensmomm Sophie8 daha çok yeni ama 6gunluk rahim 6.8haftada eski haline döner geçecek elbet ben dikiş agrısı çok yasadım oturup kalkamadım en beteri oydu herlde 🤦🏻♀️
Ayse_Samet44 Benimde normal doğumdu ama dikişlerim çoktu iki ay karin kasik agrisi cektim doktorum Doğumda kendini çok zorladığın icin oluyor agrilarin dedi
Eymensmomm Sophie8 sağol canım 5ay oldu doğum yapalı çok şükür ben atlattım allahım doğuma yapacaklara yardım etsin 🙏
Kumsalim0 idil1990 buzu nereye koymam gerekiyor ? Ben sıcak su torbası koymuştum ama yanlış mı yaptım canım
idil1990 Kumsalim0 dikislerinin uzerone buz koy ben yeni ameliyat oldum buz torbalari sayesinde kendime geldim sisme falan cok az oldu cabuk iyilesti
Nltka Kumsalim0 içinizden bir insan evladı çıkıyor çok normal . Benim krıkım Çıkana kadar bir saç tellerim ağrımadı sanırım .
akillibidikcgty Kumsalim0 şey gibi dimi hani bebek tekme atar tarzinda ara ara karinda gerilmeler olur. Eğer öyleyse normal bi süre olmuştu bende de