Cigdemveminik merhaba, benim kızım da anne sütü sarılığı olmustu tahlil yaptırmıştık o dönem, değerleri biraz yüksek çıkmıstı ama doktor korkulacak bişey yok bol bol emzir zamanla değerleri normale döner sarılığı da azalır demişti. Öyle de oldu 2.5 ay kadar sürdü sonra geçti sarılığı. Şu an 1 yaşındayız ☺️ Sizin de geçer endişe etmeyin bol bol emzirin, yoksa mama takviyesi yapabilirsiniz 🌸