Deletedmom55 başka doktora da git bence canım. İlk doğum kilosuna ve boyuna göre persentil takibi yapıyor bizim doktor. Benim kızım aşırı hareketli resmen düz duvara tırmanıyor. bu hareketle kilolu olması mümkün değil zaten. Ben zayıf diye üzülüyordum ama kendi persentil egrisine göre gayet normal dedi. Sadece 1.5 aydır iştahsızlik vardı o da b12 eksikliğindenmiş iğnelerle iştahı biraz düzeldi. Kan testleri yapıldı mı senin bebeğe? Belki vitamin eksikliği falan vardır