Bebeğim 10 aylık, memleketten geldik anne yanı beşiği küçük geliyor diye odasına yatırayım dedim, hazır memlekette düzeni bozulmuşken direk burada düzeni otursun diye, 3 gündür gece odasına gidip gelmekten mahvoldum, tok olmasına rağmen hep emmek için uyanıyor. Normalde sadece 1 kez uyanırdı emmek için.(memlekette hasta oldu, o sıra çok sık emmek için uyandı, alışkanlık olarak kaldı sanırım 🤔) Bu durum geçici bi süreç midir yoksa yatağını odamıza mı almalıyız, deneyimlerinizi yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏼