Sedagkpr Merhaba, Bebeğim 2 aylık ve bir aydır yüzünde sivilce gibi ucları beyaz yaralar var doktorlar sütün yağlı olmasından dolayı zamanla geçer diyor bir aydır geçmedi ne yapmam gerekiyor acaba
Nurtalib Sedagkpr benim bebegimde de vardi bildigin sivilce gibi cikardi sonradan geciyor ve cikmiyor canm bizde oyle oldu yani
Nurtalib Sedagkpr yok canm kullanmadim doktorada sormadim yani kayinvalidem hep doluluk kilo aldigi icin oluyor dedi ama bence oyle degildi bildigin sivilceydi yani hele bi tane cikti kocamandi 5 ya da 6. Aylarinda çıkmamaya basladi simdi bi sey yok şükür