tosbikannesiii Kızlar bebeğim 50 günlük bugün doktora götürdüm grip olmuş burnu çok tıkalı ciğerlerine inmeden müdahale et dedi açmam gerekiyor bunu ama korkuyorum nasıl açacağım korkuyorum açıkçası Siz nasıl açıyorsunuz bebeklerimizin burnunu
sasuke tosbikannesiii otribebe al canım. Kolayca açılır. Serum fizyolojikde al. Merak etme. Ara ara aç. Canı acımaz merak etme.
Meralvedatazer tosbikannesiii osman gönüloğlu diye bir çocuk doktoru var yotubede detaylı anlatıyor nasıl yapılacağını bende ilk korkuyodum ama artık yapıyorum her gün
eymenkerem tosbikannesiii benim bebeğinde 3 aylik grip oldu nrmal serumlar açmıyor pek burnunu gripken dr umuz xclear diye bir sprey önerdi o çok iyi geldi bilginiz olsun. Xclear bebek için olanı üzerinde fil resmi var.
Ballikaymakli tosbikannesiii hiç bişeyi yok canım. Ben de korkuyodum başta ama. Bebek hiç bişey hissetmiyo. Zaten burnu tıkalıysa su geri çıkıyo burnundan. Açıksa yutuyo suyu 😁
Rmysknd Ben okyanosea mini kullanıyorum fısfısı sıktıktan 10 dakika sonra burun aspiratörü ile temizliyorum canim serumu bende yapmaya korktum
tosbikannesiii Ballikaymakli geri çıkarırsa ne yapacam suan küçük daha aspiratör kullanmak da istemiyorum 😒
Ballikaymakli tosbikannesiii bişey yapmana gerek yok ki. Bak canım enjektöre 2 cc fizyolojiği çek bebişi yan yatır üstte kalan burun deliğine 1 cc sık yüzüstü getir.sonra diğer yana aynını yap. Bi koluna yüz üstü getir sırtına pat pat vur. Su çıkıyo genzi burnu hep tertemiz oluyo. Çok çok rahatlar. Aspratörler genzini temizlemediği için tam açılmıyo burnu. Ağızdan da nefes alamadıkları için daha zor olur
Ballikaymakli tosbikannesiii heh onun videosu var. Ordaki bebek biraz büyük ama aynı işlem riski yok. Ben 1 aylıktan beri yapıyorum
Ballikaymakli tosbikannesiii yuttuğu için ağzından gelmiştir. Ya da ters çevirince salyası akmıştır korkma. Rahatladı mı açıldı mı burnu
tosbikannesiii Ballikaymakli ağzından gelince de rahatlar mı doktor göğsüne inmiş dedi o kader hırıltısı var ki insallah bir kaç güne ancak açılır sanırım başka ne yapabilelim bilmiyorum sadece burnu tıkalı değil
tosbikannesiii Ballikaymakli bide ne kadar sıkacaz az sıktık gibi geldi bana 5 yazan yere kadar mı ben 2 yazana kadar cektim az bi burnuna az diğer burnuna bence az oldu burnundan dün biraz sümşk geldi aspiratörle aldık