venustomris Alpeda 2. Ayda çok az kanamam oldu şu an 3 ay 7 günlük henüz bir şey yok inşallah bir süre daha olmam böyle çok rahat 😂
Serrpil Ben 1 sene 4 gün sonra oldum 😂tam doktora gitmeyi düşünürken ertesi günü oldum sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum alışmıştım 😂
Bilge_ Alpeda Benim de 60 gün boyunca hep kanamam vardı, sonrasında kanamam durunca emzirdiğim halde adet görmeye başladım 🙂
Serrpil Tesekkur bir probleminiz yoktur inşallah doktora sordunuz mu. 1 sene içinde olmamamız normal ama sonrasında olmadıysanız bi doktora gitmenizi tavsiye ederim ❣