Bahat Merhaba arkadaşlar, her annenin bebeğini uyutma yöntemleri farklıdır. Ninni söyleme, sallama, kucakta gezdirme vs. Bunların dışında profosyonel destek alınarakta uygulanan teknikler var. Siz hangisini uyguluyorsunuz?
Sum87 Bahat 14 aylık kendi uyuyor ama mutlaka yanında beni istiyor evin dışındaysak sallayarak ya da bebek arabasında uyutuyorum
Hasderluna Bahat doğduğundan beri aynı, emziriyorum mayışıyor sonra yüz üstü yatırıp poposunu pışpışlıyorum beyaz gürültü açıp pışş pışş diyorum uyuyor. Uyuduktan sonra sırt üstü çeviriyorum bazen öyle bırakıyorum duruma göre. Çok gazı varsa yüzüstü yatırınca güzel çıkarıyordu kontrollü olarak öyle yatırıyordum. Sadece uykusu tam anlamıyla gelmeden bunları yapmıyorum o zaman asla uyumuyor ve boş yere uğraşmış oluyorum.
Bahat Ben malesef hiç istemeyerek ayakta sallıyorum. Şu an 11 aylık artık kendi kendine uyumasını istiyorum görüş ve önerilerinizi bekliyorum 😊
sokomel bazen yatağına yatırıp yan çevirip emzik veriyorum yüzüne eğilip sırtını saçını okşayarak uyuyotuyorum. bu her zaman tutmuyor tabi. ikinci seçenek kucağıma yatırıp emzik verip bir iki dk gezdiriyorum böyle çok kolay dalıyor. ama önce bi mızmızlanıyor uyumadan. yatırırken de konuşa konuşa yatırıyorum çok derin uyumasın yatırdığımı anlasın diye. yatırınca da biraz okşuyorum. gece 3-4 kere uyanıyor. gündüz uykuları en az yarım saat ve genelde yarım saat. bazen bir saat çok zorlarsam bir buçuk saat oluyor o da uyandığında kucağıma alırsam anca bir buçuk saat.
Merve08 Biz de 2 buçuk aylığız ayakta sallanarak uyuyor. Bıraktırma teknikleri varsa lütfen paylaşın 🤦🏻♀️
Eymensmomm Bahat gün içinde kurtarıcım olan bir Anne kucağı var sallanıyor du artık bozuldu sallanmıyor emziriyorm koyuyorum agzınada emzik gözlerinin ve ellerini örterek uyuyor karanlık loş odada uyuttm hp alıştı galıba
miracinnannesii Bahat biz sallayarak uyutuyorz önceden hep belirli saatler seklinde uyutaya calışıyordum ama 2-3 saat sallayıp 5 dk snra uyanınca rtin falan saldım artık uykusu ne zaman gelrse o zaman uyuyor en azndan bosuna kolum agrımıyor🤷♀️😂bide dişten midir blmıorm zten gündz uykuları neredeysee yok denecek kadar az dün mesela toplam 20 dk uyumamstr belki 🤦🏻♀️
Selinsu1 Bahat deli gibi ayakta sallayarak ve supurge sesi esliginde ortaligi ayaga kaldirarak uyuyoruz malesef bi cozum bulamadim asla uyumak istemiyo