Bse Bizim 1.5 yaşına kadar kullandığımız ve çok da memnun kaldığımız mamaydı kendisi 🤗 Sadece onunla başladık onunla bitirdik 🤗 Öyle aman aman diğer şişiren mamalara göre fazla kilo alımı bir durum olmadı bizde ki olmazda zaten keçi sütü olduğundan baya araştırıp almıştık 🤗