zynpsr20 Bebeğim yalnızca anne sütü kullanıyor saha önce mama vermedim ve şuan 4 aylık. Hala kakasını hardal renkte ve sulu yapar. Hatta yaparken cırt diye ishal sesi gelmeye devam eder ve bunu süt ağzına girer girmez veya sütü yarıladığında yapıyor. Doktora sorduğumda normal demişti, olması gereken buydu demişti. Muhtemelen sizin mama da yarıyor