Nas1985 Merhaba hanimlar 14 gün önce sezeryanla ikizlerimi dogdu benim alt karin bölgemde hafif siskinlik oldu 3 gündür agri sizi yok tuvaletede rahat cikiyorum daha önce sezeryan varsa bilgi alabilirniyim bide cok kasiniyo kasidikca göbegim kabardi
Merveunal Nas1985 kaşınması iyi birşey iyileşiyor demek. Ben 3 ay oldu sezeryan olalı daha hala kaşınıyor