Bebeğimi emziremedim korkumdan ilk kızımda çok yara oldu 45 gün sürdü çok ağladım . Bunda da korona vardı çok stresliydim bi de önceki yaşadıklarım yüzünden emziremedim , sağım yapıyorum gece gündüz bazen çok sıkılıyorum, bi yere de çıkamıyorum bunaldım 😔Benim gibi olan anneler var mi bebis 4,5 aylik