Kızlar selam,
iki sorum var. Yardımcı olursanız sevinirim. (Teşekkürler) Az önce 4 ay aşısını vurdurduk. Bu kez sağlık ocağında değil hastanede vurdurduk. Sadece sağ ve sol bacağa iğne vurdular kafam karıştı, sizde de böyle mi oldu?
ve bir de sağlık ocağı telefonda dün bana 4. Ay itibariyle kan damlasına başlaman gerek doktoruna söyle yazsın demişti. Bugün doktoruma söylediğimde 6. Ayda tahlil yaparız ona göre veririz dedi. Siz kan damlasına başladınız mı?