Kızlar gebelik şekerim vardı doğumda kızımı aldılar uzunca bir süre 2-3 saat kadar getirmediler yanıma . Doğum esnasında da öıkışta da kızıma bişey oldu diye sürekli ağladım herkes bebeğiylemodaya çıkarken ben yanlız çıktım . Bana bişeyi yok genel kontroller yapılıyor demdi ama annem diyor burnuna hortum takmışlar geldi elleri delik deşik . Neden okadar tuttular şekeri olan anneler sizinde bebekleriniz öyle tahlile falan alımdımı ben doktoruma sordum bişey mi oldu diye yok genel kontroller dedi bu bende hep bir travma -merak gibi kaldı şekeri olan anneler sizin de bebekleriniz böyle alımdı öı şekerden başka sebep gelmio aklıma