Doktor tavsiyesi ile 5. Ayda biz ek gıdaya başladık. 3 gün kuralıyla geçti 5. Ayımız .İlk önce havuçla başladım sonra sırayla kabak, avokado, patates , bezelye ,yoğurt, armut, muz , elma, şeftali verdim. Bugünde muzlu yulaf lapası yaptım. Günde 3 defa 150 ml mama yiyor aynı zamandada emziriyorum. Tek göğüs emzirdiğim için mama vermem gerekiyor doymuyor. 5. Ayda tadım yaptık şimdi artık öğüne geçeceğim hem ek gıda hem mama ve emzirme fazla gelecek gibi kaç öğün vermem gerek kafamda deli sorular