Ronya13 25 gun once dogum yaptim dikislerim hala sapasaglam duruyor ve grip oldum hapsirmamak icin herşeyi yapiyorum. Hapsirsam dikisler zarar gorur mu?
Zeynep25 Ronya13 sapasağlam duruyor derken canım ben de sezeryan oldum izi ve biraz şişkinliği var dikişin.. hapşırırken gülerken ağrı oluyor kendini istesende tutamıyorsun hapşurmanı elinle karnını tut öyle hapşur 🤷🏼♀️
gamzeli21 Bende 25 gün oldu sezeryan olalı benim dişten dikiş değil yapistirmaydi ilk haftalar aynen sizin gibiydim şimdi daha iyi sadece şişlik var