Namee16 Bizim burda çok övülen bı sağlık kabini var yaptıranlar memnun.sizler hastane de mi yaptırdınız?
Kucukkalbim Namee16 Doğumda enfeksiyon kaptığımuz için evde yaptırdık doktorumuz tanıdıkdı tertemiz yarım saatte oldu bitti.Hastaneyi şuan pek tercih etmeyin derim malum virüs var sıkıntı yaşamayın