Bu durumlarda vücudunu bi şaşırtman gerek mesela bi burger king gibi(aklima baska ornek gelmedi)🤣 yedikten sonra yine yuruyusne devam edeceksin ben 75de kalmıştım bir yazida okumuştum onu uyguladım 73e düşmüştüm her hafta tartiliyodum ve 10 15 bin adım arasi atıyodum