Burcinesin yok ağlamadı ama benim bebegim genel olarak çok ağlayan bir bebek değil mısırdandır sadece ilk başta çok mızmızlanır bağırır falan sonra bi süre sonra durur bakar bakar kapanır gözleri tabi her bebegin dili farklı gözlemleyip en rahat nasil edecekse onu bulmak önemli , hatta şuan bide yanına uyku arkadasi verip deneyeyim dedim 2 saattir uyanmıyor o yuzdenmi acaba diye mutluyum 😀