Benim paşa 10 aylık 2. Yaşına kadar emzirmeyi çok isterdim ama kilo kaybım çok büyük halende devam ediyor her emdikçe kilo veriyorum hem beni hem çevremi çok kötü etkiliyor ve aynı zamanda bana güvendiği için hiçbir şey yemiyor geceleri çok sık uyanıyor ne yapmam laım önerileriniz varmı nasıl sütten kesebilirim ?