eslem_2020 bir cuma farkettim pazartesi aile hekimine götürdüm yıka bide sadece zıbın giydir falan dedi bir kaç gün bekle eğer geçmezse çocuk doktoruna götür dedi
yıkayınca hafifledi ama geçmedi ben de o haftanın cuması çocuk doktoruna götürdüm o da aynısını söyledi hergün yıka ve zıbınla dursun dedi bi losyon verdi losyonu sürdüğüm yerde bida çıkmadı