CaglaGenc Akşam 8de uyutmaya başlıyorum anca 11de uyuyor. Benim yatmamda 12yi buluyor tabiiii evi topla filan derken sonrası 2buçuk 4buçuk 6buçuk kurulu saat gibi uyanıyor. Ve işe gidiyorum 6buçuktan sonra da uyumuyoruz. Birde iş yerinde koşturuyorum. Allah biz uykusuz annelere sabır versin direnme gücü versin. Şimdi de emzirdim yetmedi uyuması için ayağımda sallıyorum 🙄
Boncugum YaseminElif çok sağol 🙏🏻 demek ki uyku düzeni mi oluşturuyor ne yapıyoruyumayan benekte gerçekten çok zor 🤦🏼♀️
YaseminElif Hatice1416 vallahi aynen öyle anlatıyorum yok ben horlamam diyor geçenlerde artık videosunu çektim 😂😂 tabi oda karanlık olduğu için sadece ses oldu yine inkar etti 😂
YaseminElif ALiAslan kundak 3 ayına kadar yaptım ama artık istemiyor kollar dışarda olcak çıkarıyor 🤦♀️
YaseminElif Zeynepkalem emziği sevmedi bü kaç tane denedik istemedi bende çok üzerinde durmadım 🤦♀️ Ay hiç ayrılmıyoruz ki 😂 bilemedim valla bi an önce düzelir inşallah
YaseminElif Samiye evet bizde de aynı birde geç saat uyuduğu için sabah mümkün değil erken kaldıramıyorum illa 11 olucak 😂