DenizAlpinAnnesi valla şeker bayramında sabah kalktık iyidi herşey oglen başladı ates 37.5 civarı sonra akşama doğru arttkca arttı 38 i geçti dua aldırdık su icirdim bolca indi ama 37.5 aşağı bi türlü inmedi hiç hali yoktu halsizdi gulmuyordu bile normalde şarkı soylesem oynayan bebegim put gbinduruyordu ve sürekli uyumak istyordu uyumayan bi cocuk normalde tabi biz gece 8 gbi herkes dis dedi dayanamadik gttik doktor acile sonra idrar enfeksiyon mu var falan dediler tahlil yapıldı kan tahlildde şükür temiz çıktılar halsizlik uyku hali isteksiz davranışlar vardi ateşte dusmedi bi türlü belirti bunlardı bebegimde