Bebegım 2.5 aylıkken emmeyı bıraktı.Suanda 5 aylık.emmeyı bıraktığı günden beri ekmeği gereksız abur cuburu bıraktım.hatta ve hatta ara ara spor yapıyorum fırsat buldukça ve detox yapıyorum.Sadece 3 kilo verebıldım.dıgum kilomdan daha 9 kilo var .Ne yapacağım ? Bana fikir verin lütfen