Hanımlar merhaba bebegim 37 günlük. 2 gündür gece gündüz sürekli gazdan uyuyamıyoruz.. Gaz çıkartıyorum bitti diyorum 15 dakika uyuyor sonra sancı ile uyanıyor.. Hiç mi bitmez bi gaz anlMadım. Kakasınıda yapıyor.. Gaz damlası twippy kullanıyorum ama daha 2 gündür..Emerken karnı gurul gurul zaten gaz olacağı belli😫
Başka ne yapabilirim tecrübeli annelerr imdaatt.