Merhaba güzel anneler mamajoo biberon kullanıyorum ama üstüne ml yazıyor
Biberon wee nin biberonu dan daha geniş tombik yani cc yle ml aynı mı acaba yoksa ml daha mı çok
Ve kızım 2 ay 14 günlük tek mama ile besleyen anneler bir öğünde ne kadar mama veriyorsunuz kaç saat beslemiyor sunuz