Merhaba. Bebeğim mamayla besleniyor yavaştan ek gıdaya alıştırmak istiyorum sizce vermelimiyim ?? Verecek olursam ne gibi gıdalar vermeliyim yardımcı olursanız sevinirim ne vereceğim konusunda kafam çok karışık . Kilosunu soracak olursanız ayına göre güzel ne yapmalıyım ?