Ikınma , huysuzluk vs yoksa endişelenmeyin benimde oğlum 3-4 gün yapmadı ama ne huzursuz nede ıkınma oluyordu banada zeytinyağı vs ver dediler ama ben vermedim bekledim bu süre zarfı içinde gazını çıkarıyordu 4. Gün yaptı anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal sizde bekleyin endişenmeyin 😌