MerveLiva direk yüz üstü mü yatırdınız acaba. Aşamalı yatırmak lazım. İlk önce siz sırt üstü yatarken onu göğsünüze yaslayın. Onu öpün,koklayın,sevin ki korkmasın. Sonra buna alıştıktan sonra emzirme yastığına yatırın en son yastıksız yatırın. Tercihen sabah ilk uyandığında çok tok veya çok aç olmadığı bir zamanda yatırın. Benim oğlum da hiç sevmezdi. Kademeli kademeli alıştı.