Deletedmom238 Günaydın sevgili anneler kızımın kan değeri 10.5 çıkmış kan ilacı arayışındayım ve hiç kan ilacı kullanmadım sağlık ocağından verdiklerini kızım pek sevmedi burada da o ilacın çok iyi olmadığı okudum kullanıpta memnun kaldığınız ilaç var mı acaba
aramsamsam Deletedmom238 newvit öneririm +2 değerlikli olduğu için kan değerlerini toparlamada daha etkili olacaktır.
Deletedmom238 aramsamsam benim ocean siparişi iptal oldu ellerinde ki şişe kırılmış nevwite bi bakayım hemen 😊
aramsamsam Deletedmom238 Aklınızda olsun kansızlık tedavisinde +2 değerlikliler daha hızlı yükseltir. Newvitte hiçbir katkı vs de yok keçiboynuzu özü ve demir desteği. Kutuda da 2 tane 50ml şişe çıkıyor. İki parça olduğu için açıldı kullanmadık hepsi israf oldu gibi bi durumda olmuyor. Biz newvitte ocean da kullandık. Oceanı daha kolay içiyorlar ama demir desteği daha düşük onda.
Deletedmom238 aramsamsam eşime onu dedim ama oceanı sipariş vermiş o bitince dediğinizi alırım artık 🤩