bahar2121 Minikannesi00 canim benim bebek belki susuz kalmis olabilir su ver yada cok daha sik emzir yazin cocuklarda oluyor
Humi Minikannesi00 valla ben dogdugundan beri veriyorum bir iki cay kasigi. Bebeginizin kilosu iyiyse verin. Temiz suyu kaynatip sogutuyorum veriyorum susuz kalinca pembelikler oluyor
Myasmin Minikannesi00 sık sık emzir benim bebeğim yeni doğduğunda öyle olmuştu susuz kalmış demişlerdi ateşini de takip et
ulkummm Minikannesi00 canim bununla ilgili bi kac post actim idrar azligi pembe leke keskin idrar kokusu koyu idrar susuz kalmistir denildi sık sık verdim ama gecmedi 4 aylik bu arada. Doktomuza gittik kum döküyor ve idrar yollarinda enfeksiyon cikti. Tedaviye basladik. Su tek çozum degil bende verdim ama sonuc bu 🤷🏻♀️ ihmal etmeden doktorunuza basvurun isterseniz
Minikannesi00 bahar2121 27 günlük canm daha ,emziriyorum gece mama da verdim ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum
bahar2121 Minikannesi00 mamadan sonra bir cay kasigi su ver veya sutunu yeterli cekmiyor olabilir o yuzden
Minikannesi00 Humi doktorlar önermiyor ,su verirsem susama hissi gideblir mamayı veya sütümü az içer dye düşünüyorum
Burakselim45 Minikannesi00 hic alakasi yok canim ben dogdugundan beri su veriyorum allah askina bu yeni doktorlarda bir cins bana kendi doktorum dedi az az ver susuz kalmasin bobrekler icin yapmayin bu sicaklarda siz nasil dayanamiyorsaniz o sabilerinde suya ohtiyaci var
Humi Minikannesi00 kilosu iyiyse demistim zaten. Benimki 2 ay onden gidiyo kilosu onun icin veriyorum. Onermeyen doktor cok ama oneren doktorda cok var. Siz bebeginizi taniyinca ihtiyaclarini ona gore belirlersiniz
DamlaTa Minikannesi00 muhtemelen amorf ürat kristali yeni doğanlarda oluyor foto eklemeyi bilmiyorum ben, siz biliyorsanız bezin fotosunu atarmısınız
Myasmin Minikannesi00 çok katı besleme canım elinden geldiğince emzirmeye çalış 2saatte bir olayına takılma her seferinde emzir
rmeysasahin Biz de yaşamıştık aynısını, bol emzirmek ve sütünü inceletmek dedikleri şeyi yaptım. Günde 3lt fazla su içerek bebeğe giden sütteki su oranını arttırdım, geçti