Aysmlg canım belki örnek olur sana ,bende aniden 39 derece ateş titreme ,boğaz ağrısı ardındanda öksürük ve tat koku gitmişti . Burnum çok açıktı hiç tıkanmadı da akmadı da . Çevremde de öyle oldu hep . Seninki nezle olablir bence ,ama sen koronaymış gibi önlemini al