Biberon a alıştırmak yerine bardağa alıştırın . Daha iyi olur . Minik bardaklar var veya alıştırma bardağı da olur 👍🏼 büyümüş maşallah 🧿 bu saatten sonra alıştırmayın biberona derim . Ben doğduğundan beri biberon kullanıyorum nasıl kesebilirim diye kara kara düşünüyorum 🤔 9 aylık bu arada