Miraykiz58 4 aylık bebeklerinizi gece beslenmesi için uyandırıyor musunuz yoksa kendisinin mi uyanmasını bekliyorsunuz? Benimki sadece mama ile besleniyor gece kendim uyandiriyorum içtiği mama miktarı az olmasın diye
Premsesliya Miraykiz58 Benim bebeğimde 4 aylık sağarak veriyorum. Geceleri uyku sırasında içiriyorum. Gün boyunca 4 saatte 1 besliyorum buda gece 1 kereye denk geliyor
hmkn92 Miraykiz58 dün bende böyle bi post açtım 37 gunluk bebegım doktor ilk ay komtrolunde gece uyandırma gunduz uykusu olmaz duzen oluşmaz dedı ama ben yine 3 saat içinde uyanmazsa uyandırıyorum içim rahat etmiyor( mama ağırlıklı beslenıyoruz emzirmede farklı olabılır) yanı bana 6 aya ek gıdaya kadar bırz daha sık beslememiz gerekıyor gibi geliyo
Mavininannesi1128 hmkn92 Bencede uydurmamalısın alışkanlık haline getirip sürekli kalkmak isteyebilir ozaman kendin dahada zorlanırsın ilk aydan sonra genelde kendileri acıktığında kalkıyorlar benim kızım 15 günlükken daha kalkıyordu acıktığında uyku da çok önemli büyümesi için
Miraykiz58 hmkn92 bence de karnı çökmüş oluyor kıyamıyorum biraz dürtüp hafif uyandırıp mama veriyorum 1 veya 2 kere
Rumeysadeniz 4 bucuk aylık bebegim var ve hic kaldırmıyorum kendi ne zaman acıkırsa o zaman kalkıyor bazen yarım saat bazen 5-6 saat canım kilosu ayına uygunsa dokunma bence uykuda büyür bebekler öğrendiklerini pekistirirler BENCE
Miraykiz58 Rumeysadeniz doktorum da uyandırma desi kilo ayına göre tam sınırda ama annem bana zayıflar hasta olur dediği icin uyandiriyorum. Bazen 6 saat icmiyor karnı çöküyor
Miraykiz58 Mavininannesi1128 evet uyku çok önemli ama karnını çökmüş görünce kiyamiyorum. Belki alışır ilerde sürekli gece beslenmek ister ve zorlanırım
hmkn92 Mavininannesi1128 yanı oyle doğru soyluyosunuz ama bebeğim 25 gun erken doğdu düzeltilmiş tarihle bakıyorum 12 gunluk çok ufacık geliyor kıyamıyorum aç kalıyor gibi geliyor doktor ilk soylediği 2 gun denedım 5 saat uyanmadı en fazla normalde 3 saatte bir mama verdiğimde yiyordu bazen de yemıyor hiç zorlamıyorum yanı çok zor oluyo ıkılemde kalıyorum napayım bılemıyorum
Balkzm_0604 Miraykiz58 canım kızım 2 ay 14 günlük kendi uyanana kadar uyandırmıyorum benim kızım da sadece mama içiyor uyandığında 90 ml yapıyorum onu içiyor dibinde çok az bıraktı bu gece Bazı doktorlar uykuya ihtiyacı var kendi acıkınca uyanır uyandırmaya geren yok diyorlar